Aerobik je kondiční cvičení při hudbě zaměřené na spalování tuků a rozvoj tělesné kondice. Během hodiny se cvičí choreografie, která se každý týden mění a je koncipovaná pro mírně pokročilé a pokročilé. Obsahem každé lekce je závěrečné protažení celého těla.

Animal Flow je pohyb pro každého, bez ohledu na zkušenoti nebo sportovní či fitness cíle. Pohybujeme se na všech čtyřech, tedy ve 3D rovině.  Pracujeme s vlastní, variabilní zátěži, což je pro klouby a páteř velmi přínosné. Je to velmi zábavný, efektivní a účinný pohybový systém, díky kterému se budete cítit mnohem lépe nejen Vy, ale hlavně Vaše tělo, které díky Animal Flow bude vysoce funkční. Cvičte s námi Animal Flow, aby jste se ve Vašem těle cítili skvěle i za 20 nebo 30 let

BodyART je komplexní funkční trénink, který pomáhá budovat sílu, flexibilitu, aktivně zapojuje střed (core) těla, zlepšuje rovnováhu i fyzickou kondici. Jedná se o cvičebně relaxační metodu, která využívá principu yin & yang. Jednotlivé pozice se střídají tak, abychom vždy aktivně zapojili celé tělo. Pečlivě vedené pohyby ve spojení s příjemnou hudbou a správnou technikou dýchání postupně navodí pocit duševní relaxace. Cvičení je vhodné i pro muže. 

Body Forming je cvičení aerobního charakteru vhodné zejména pro ty, kteří se snaží o komplexní posílení a procvičení těla. Lekce začíná aerobním zahřátím. Na posilovací část tréninku je kladen největší důraz. Lekce může být zaměřena buď na určité partie, nebo posílení celého těla. Cvičí se převážně s vahou vlastního těla. Lekce je zakončena strečinkem.  

Body Styling je lekce zaměřená na posílení problémových partií břicha, hýždí, boků, stehen a paží. Dochází nejen k vhodnému formování problémových partií, ale také k intenzivnímu spalování podkožního tuku a získání fyzické kondice. V průběhu lekce je využíváno různé náčiní a váhy vlastního těla. Lekce je zakončená strečinkem. Cvičení je určeno pro začátečníky i pokročilé. 

Lekce ženského boxu nejen pro maminky, které se chtějí začít více hýbat, nebo hledají doplňkový sport ke svým jednostranným aktivitám. Celá lekce Boxing Mama je postavena na lehkém zahřátí těla formou tzv. stínování do rytmu hudby, následném procvičování základních boxerských technik ve dvojicích, posilování středu těla a konečném protažení a uvolnění.

Lekce fitMAMI® jsou speciálním fitness programem pro maminky a jejich miminka nebo malé děti. Jde o kompletní aerobně-posilovací trénink, při kterém procvičíte nejen celé tělo, ale užijete si i spoustu zábavy. To vše ve společnosti vašich dětí.

fitMAMI® BABY jsou cvičení s kojenci a batolaty podporující psychomotorický vývoj dětí a rozvoj jejich pohybových schopností. 

Ať už máte s jógou zkušenosti, nebo jste úplní začátečníci, přijďte vyzkoušet lekci jógy do Active Studia. Každá 75 minutová lekce se skládá z krátkého naladění na tělo, jemných dechových technik (pránájámy), fyzických pozic (asán) a závěrečné relaxace. Praxe je vždy přizpůsobená možnostem všech zúčastněných a dle pokročilosti jsou nabízené různé varianty.

Latino Dance je taneční lekce plná stylů a zábavy. Zapomeňte na starosti a nechte se unášet latinskoamerickými rytmy i popem. Nic se učit nebudete, nic umět nemusíte, stačí si užívat hudby a následovat lektora. Party ala hotelové animace může začít!

Spirální stabilizace páteře, dříve nazývaná SM systém, je metoda vytvořená MUDr. Richardem Smíškem. Její využití je velmi široké. Prevence a léčba bolesti zad, kompenzace pro sportovce, léčba výhřezu meziobratlové ploténky nebo skoliózy.

Cvičení se provádí za pomocí elastického lana, které posiluje správné zapojení spirálně zřetězených svalů těla při pohybu. A díky tomu vytváří svalový korzet, který zajistí tělu správnou stabilitu i mobilitu.

V Active Studiu Pavla Sirotka nabízíme taneční a pohybové kurzy pro děti různých věkových kategorií. Akrobacie spojuje krásu sportovní gymnastiky, sílu a týmovou spolupráci. Balet přispívá ke zlepšování pohybové koordinace, smyslu pro rovnováhu a rytmus. Dynamická taneční průprava rozvíjí nejen tělesnou kondici a celkovou hybnost, ale také slouží k rozvíjení výrazových a hereckých schopností žáků. Street dance klade důraz na rozvoj tanečního projevu, pohybovou paměť a celkovou tělesnou flexibilitu a kondici. 

Zdravotní cvičení je zaměřené především na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře (tzv. CORE). Základem je správné dýchání. Na zpevněný střed těla lze poté napojovat pohyby končetin. Využijeme při tom různých cvičebních pomůcek (např. overbally, elastické gumy). Cvičení je hlavně v pomalejším tempu a lze ho přizpůsobit začátečníkům i pokročilejším, kteří již dokážou střed těla zpevnit. Po krátké rozcvičce následuje samotné cvičení zaměřené na stabilizační systém a na závěr se budeme věnovat protažení celého těla.